zondag 28 juli 2013

Counting down the days :)

Jaja, binnen minder dan 3 weekjes zijn we "Thuis".

Mn thuis is waar mn Stella staat, maar in mijn geval wordt het: Mn thuis is waar mijn vitrinekast verdwijnt in de vloer. Dus beste mensen die ik al lastiggevallen heb om te komen helpen om de living leeg te halen: Tis dringend :) - (te zien aan de lijnen van het plafond...)



Onze twee weekjes thuis zitten al goed gevuld. We hebben een trouw, een doop, Rondepuntfeesten, 2 dagen werken, uiteraard de living leeghalen, mensen en baby's bezoeken, mensen met nog-niet-geboren baby's bezoeken, een verjaardagsfeestje, een housewarming, ... Druk gevulde planning dus :) Maar we kijken er ongelofelijk hard naar uit. (Naar de vlucht iets minder :p)

Ondertussen zijn onze laatste bezoekers ook weer vertrokken en volgens de facebookberichten ook veilig thuis aangekomen :) Naomi en Mitchel waren hier van 15/8 tot 22/8.

Dinsdag ben ik met hen naar het Aquarium geweest. We waren nog langs CNN en Coca Cola en de Philips Arena gewandeld en wooden het Olympisch Park nog in maar dat was gesloten omdat Microsoft der efkes een evenement in wou organiseren. "Efkes" is in Microsofttaal een hele week. Geen park dus :( Woensdag & donderdag moest ik gaan werken. Vrijdag zijn we naar de Zoo geweest, waar we de baby-panda's net niet gezien hebben. Ze hadden wel de PandaCam opgezet, maar de mama was nogal beschermend. Er waren wel schattige babypanda foto's :) En nu blijkt dat naast de neushoorn ook de gorilla zwanger is!
Naomi en ik hebben elk de giraf eten gegeven. Zo leuk :) Wel een lange tong dat ie heeft :)



Zaterdag stond de outlet op het programma en zondag 2 Malls :) Een goedgevulde week. Maandagochtend zijn ze dan terug vertrokken, om hun reis in Florida verder te zetten.

 De Zooooooooooooooo

 Atlantic Station - Best of Belgium ;)

 The Cheesecake Factory


Dinsdag, woensdag en donderdag hebben Tommy en ik flink gesport. Lang leve airco in die fitnessruimte, anders is het echt niet te doen!

Gisteren hebben we een beetje getennist. Nogal grappig: Ik heb mezelf 2x geslagen met mn Eigen racket :) Pijnlijk, maar grappig :) We zijn ook 1 bal kwijtgespeeld in de struiken naast het zwembad. Maar verder is alles in orde :p

Veel nieuws is er verder niet te melden :)
Tommy is morgen weer efjes weg, de week erna ook en de week daarna waarschijnlijk ook. :(

Maarrrrr... Er is iets om naar uit te kijken! Morgen is het namelijk het eerste deel van de finale van The Bachelorette! En volgens de voorfilmpjes gaat het kei-spannend worden :p Daar ben ik dus al 2 weken op aan het wachten. Vorige week was mijn teleurstelling enorm groot toen bleek dat ze niet de gewone afleveringen gingen volgen, maar een "the Men Tell All"-aflevering gingen doen. Ook wel boeiend, maar ik wil nu toch es weten wat er gebeurt! Spannend :p

Veel liefs,
Sara

1 opmerking:

  1. Ik had een beetje leesachterstand maar ben weer helemaal bij nu! Nog steeds een leven als in de film daar, als ik dat zo snel overzie. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen